reklama

Si so sebou spokojný?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Toto je otázka, ktorú sa ma dnes spýtala kamarátka, keď som išiel zo školy. Moja okamžitá odpoveď bola: „Áno, som so sebou spokojný", no v autobuse som nad tým rozmýšľal a uvedomil som si, že som so sebou spokojný len do istej mieri.
Je síce pravda, že človek by nemal byť sám so sebou nikdy spokojný, aby sa rozvíjal. To, že nebude sám so sebou nikdy spokojný ho bude tlačiť dopredu za ešte lepšími výsledkami, či už v práci, alebo v škole. No myslím si, že keby niesom spokojný so svojim životom, tak by mi to moc psychickej pohody nedodávalo. Aspoň ja osobne som spokojný so svojim život. Som spokojný s tým ako žijem, akú mám rodinu, dokonca som spokojný aj s mojou frajerkou, ktorú veľmi ľúbim. No zasa niesom celkom spokojný so svojimi výsledkami, lebo by to mohlo byť aj lepšie. Len povedať, že niesom s mojim životom spokojný len kvôli tomu, že som mal na vysvedčení trojku z matematiky je podľa mňa hlúposť. Urobil som síce za život aj horšie veci, ktoré ešte dnes ľutujem a druhýkrát by som konal inak. Zažil som však za tento krátky čas, čo môžem s Vami dýchať jeden vzduch veľa vecí a chvíľ, kedy som si povedal, že som so sebou spokojný. Možno som namyslený, ale nemenil by som život s nikým. A dokonalý vonkoncom niesom, ale to asi nikto. Niesom ani milionár, ale mám len 17 rokov a ktovie kde budem za takých 20 rokov. Hoci si teraz ani trochu neviem predstaviť, kde budem za 20 rokov. Urobím, všetko preto aby som bol spokojný. Dúfam len v to, že budeme ja a všetci v mojom okolí zdravý a potom by mi už nemalo nič brániť v ceste, aby som bol so svojim životom ešte spokojnejší. A to tlačí dopredu zase mňa. Stať sa spokojnejším než som doteraz. Myslím, že byť sám so sebou spokojný je len malý krok od toho, aby bol človek aj šťastný. Snáď sa mi to podarí. Snáď sa to podarí aj vám.


VEĽA ŠŤASTIA 


Pavol Vlček

Pavol Vlček

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý chalan, ktorý miluje svoj dred. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu